Blog2020-06-21T17:54:21+02:00
1803, 2025

KAKO ZAŠTITITI ROBNU MARKU I SPREČITI FALSIFIKOVANJE PROIZVODA – SERIJALIZACIJA, AGREGACIJA I SLEDLJIVOST PROIZVODA

mart 18th, 2025|

U globalnoj trgovini, obezbeđivanje sledljivosti proizvoda od proizvodnje do krajnjeg korisnika postalo je ključno za zaštitu robnih marki i sprečavanje falsifikovanja proizvoda. Mnoge kompanije širom sveta suočavaju se sa problemom neovlašćenih kopija, što ugrožava njihovu [...]

2701, 2025

BARKOD REVOLUCIJA – DA LI ĆE QR KODOVI U POTPUNOSTI ZAMENITI TRADICIONALNE BARKODOVE?

januar 27th, 2025|

Prvi moderni barkod, kakvog danas poznajemo, skeniran je 1974. godine na pakovanju žvakaćih guma. Ovaj događaj označio je prekretnicu u maloprodaji, optimizaciji upravljanja inventara i skladištenja proizvoda, kao i u načinu na koji potrošači obavljaju [...]

1410, 2024

AUTOMATIZACIJA PALETIZACIJE – ODGOVOR NA IZAZOVE RADNE SNAGE UZ KOBOT SISTEME

oktobar 14th, 2024|

Nedostatak radne snage na globalnom nivou i predviđanja da će preko 8 miliona radnih mesta u proizvodnji ostati nepopunjeno do 2030-te godine, dovodi do potrebe za automatizacijom proizvodnog procesa u cilju održavanja konkurentnosti na tržištu. [...]

209, 2024

ZAŠTO JE SISTEM SLEDLJIVOSTI PROIZVODA VAŽAN U GRAĐEVINSKOJ INDUSTRIJI?

septembar 2nd, 2024|

Sistem sledljivosti proizvoda (traceability) u građevinskoj industriji unapređuje kvalitet, bezbednost i usklađenost sa propisima. Adekvatno obeležavanje proizvoda i pakovanja presudno je za uspostavljanje ovog sistema. Sistem sledljivosti proizvoda omogućava precizno lociranje, identifikaciju i praćenje pojedinačnih [...]

2506, 2024

NAJBOLJA TEHNOLOGIJA ZA OBELEŽAVANJE FLEKSIBILNIH PAKOVANJA U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI

jun 25th, 2024|

Kompanije koje posluju na tržištu slanih grickalica (slani program) susreću se sa velikom konkurencijom, balansirajući između velikog broja alternativa, brzog donošenja odluke potrošača i impulsivnih kupovina. Brendiranje kesice čipsa, flipsa, pereca, slanih štapića, kokica itd. [...]

Go to Top